petak, 4. studenoga 2011.

PROBLEMA S T COMOM NEMA KRAJA


Problema s t comom nema kraja.
Iako sam već sutradan (u nedjelju 23. listopada) nazvao njihov besplatni broj 0800 9000 i rekao da otkazujem produženje ugovora oni su mi ipak poslali rečeni telefon koji mi je stigao na adresu u petak 28. listopada. Tom prilikom nitko u kući nije bio i oni su taj telefon (iako je bio preporučen) ostavili kod 80 godišnje susjede koja naravno nije imala pojma o čemu se radi. Moj otac kad je došao kući i vidio taj paket odmah me je nazvao i ja sam onako ljut napustio posao i čim sam došao kući odmah sam taj isti telefon odnio na poštu da im ga vratim također preporučeno. Tom prilikom sam u pošti doznao i vrijednost tog telefona 120 kuna i zamislite koji je to lov u mutnom gdje t comovci s telefonom od 120 kuna žele te vezati sljedeće 2 godine.
Da se vratim problemu.
Nakon što sam poslao taj paket opet sam nazvao besplatni broj da im kažem što sam učinio. Oni su mi rekli da će odmah po primitku paketa u roku nekoliko dana javiti o storniraju. I kako oni do jučer u četvrtak 3. studenog nisu me nazvali ja sam ponovno nazvao njihov broj gdje su mi oni rekli da su telefon zaprimili i da će moj slučaj rješiti u nekoliko dana. Vidjevši da me oni pomalo vuču za nos istom sam nazvao "DALMATINSKI POTROŠAČ" U Splitu gdje su mi rekli da ima još takvih slučajeva lova u mutnom od strane t coma i oni su me savjetovali da im moram napraviti zahtjev o raskidu ugovora o produženju i da im to faksiram na broj koji se nalazi na odresku koji dođe s uplatnicom i ja sam o jutros i učinio.

Zamislite molim vas u prethodnom postu o ovom problemu u kratkom roku su mi poslali taj telefon iako sam već sutradan nazvao da ga ne želim, a sad im treba 20-ak dana da to storniraju ako ga uopće storniraju.
I da još sam zaboravi to da su me jučer tražili kad sam ih nazvao besplatni telefon podatke o korisniku, OIB itd, no kad su zvali za produženje ovi im podaci nisu trebali.

VEZANI POSTOVI:
  TELEFONSKA KAMPANJA.
  T COM POPUT PIJANOG BOGATAŠA




Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)