četvrtak, 16. lipnja 2011.

VRLIČKA POGAČA BREND ILI.....

 Vrlička pogača brend ili nečija prčija.
Lani u ovo vrime sam također pisao (na fejsu) o vrličkoj pogači ali očito nemože proći ni ovo ljeto da ju ne spomenem.

Ove dvije slike tzv Vrličke pogače sam kupio u supermarketu TOMMY u Trogiru i ovaj proizvod se prodaje kao Vrlička pogača.
Dokaz o tome je priloženi račun koji i nije baš dokaz jer su na računu samo prva dva slova VR.. ostatak valjda nije stao.

Vi sami možete biti svjedoci da ovo nema veze s Vrličkom pogačom iako na polici (žao mi je što je nisam uslikao dok sam čekao u redu za kruh ali mobitel mi je ostao u autu, ali to ću učiniti sljedeći put kad budem u istoj trgovini) velikim slovima piše VRLIČKA POGAČA.
Zašto ovo sve pišem?
Svi znamo da je Vrličku pogaču proslavio pok Brtan. Moje pitanje je može li se Vrlička pogača zaštititi kao Brand i da ju ne može prodavati svaka šuša kao Vrlička pogača koja nije ni nalik na nju, a osim što je prodaje kao vrličku pogaču s ovakvim proizvodom kvari njezin ugled i ime i mnogi se mogu zapitati pa nije valjda to ta pogača po kojoj je Vrlika poznata.



Račun iz Tommija o kupljenoj pogačo

Nije tu samo riječ o Vrličkoj pogači poznato je da se po raznim pazarima (Splitu, Trogiru...) u Dalmaciji prodaju Vrličke jabuke koje nisu ni vidjele Vrliku iz aviona a kamoli da su nikle na području Vrlike.

Možda bi trebalo porazgovarati s Vrličkim poglavarstvom može li se poraditi na zaštiti Vrličkih proizvoda koji su proslavili Vrliku (nošnja, pogača, uštipci....).

Prije godinu dana sam na fejsu smo imali anketu treba li pekaru Brtanu podignuti spomenik ili spomen ploču u Vrlici evo to ću napraviti i ovdje na blogu. Odmah prva stavka s lijeve strane bloga postavljena je anketa o tome, pa eto pridružite se toj anketi

Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)