ponedjeljak, 24. listopada 2011.

TELEFONSKA KAMPANJA







U zadnjih nekoliko dana svjedoci smo ne samo političke kampanje zbog predstojećih parlamentarnih izbora, već nas i telefonske kompanije bombardiraju  raznim tarifama da se tako izrazim opcijama "All in" ili pod naški sve u jednom telefon, internet TV... što izabrati u tom brdu tarifa i opcija malo je teže i za stručnjake , a kamoli lajike (neki su teško shvatili kako ući u fejs i tamo ubacivati slike , prebacivati s jednog profila na drugi itd. O robovima tehnologije sam već pisao na ovom plogu, ako niste pročitali kliknite OVDJE pa se možete više informitrati.), a sada smo sa svih strana bombardirani TV reklamama Jumbo plakatima, iz novina svaka druga stranica ispunjena tim "pogodnostima"
Neću vam sad puno objašnjavati koji operater nudi bolje uvjete evo vam linkove 2-3 najzastupljenija pa se odlučite_ T com, Optima, H1, ..VIP Homebox ... i da dalje ne nabrajam, ali uz oprez i kod njih jer ni kod njih nisu jednaki uvejeti u većim gradovima kao i na selu. Kad čujete reklamu svima je zajednička ona "MI SMO ZA VAS NAJPOVOLJNIJA OPCIJA AKO POTPIŠETE UGOVOR NA XX MJESECI"
Moj povod ovom tekstu je jedan poziv od starane nejvećega pružatelja usluga a to je pogađate t com .
Naime poziv je došao dok nisam bio kući, ali se javio moj otac. Od djelatnika operatera dobio informaciju da kako smo mi bla, bla dugogodišnji korisnici njihovih usluga (čitaj pretplata i ADSL internet jer telefon je Optima) i da bi oni nagradili vjernost ako produži ugovor na 24 mjeseca i da će dobiti na poklon Bežični Panasonic telefon. I šta ćeš moj otac onako ne znajući o čemu se radi a čuo je samo ono "poklon" i pristao na tu ponudu (vjerojatno je bilo još Vrličana koji su dobili sličnu ponudu).
Ja kad sam to čuo nije mi bilo drago jer sam već imao namjeru promjeniti operatera u prvom redu radi interneta jer na telefonu i nema nekog troška jer denas svatko ima mobitel ili više njih onda telefon uglavnom služi kao nužno zlo
Smatram da je 75 kn pretplate za telefon isto toliko pretplata za internet i još 50 kn za 15 GB i još jedino t com naplaćiva onih 5 kn za svaku uplatnicu poštarinu  i još 12 kuna za očitavanje broja na telefonu što preračunato iznosi oko 230 kn svaki mjesec bez da progovoriš a gdje je još razgovor .
 Još važem kojeg operatera i koju tarifu odabrati, a najbliži sam opciji VIP Homebox gdje je u 75 kn mjesečno uračunato 5GB interneta i 1/2 sata telefonskog razgovora, a svaka daljna minuda je 0,10 kn (10 lipa) i svaki GB interneta kad se potroši onih 5 dođe 15 kn (uračunat PDV) i sutra idem u Sinj uzeti ga na probni rok od 15 dana a o tome koliko sam zadovoljan s tom opcijom javit ću vam kad prođe probni rok (strah me je da neće biti dovoljno jak signal za područje Vrlike ali ipak se nadam da je Kosore (na Maovicama sam čuo da nema signala nikako) ipak na povoljnijem položaju od same Vrlike.

Nego da se ja vratim onom pozivu od t coma o produženju ugovorne obveze. Poziv je stigao u Subotu 22-listopada  i ja sam odmah sutradan tj u nedjelju nazvao onaj njihov besplatni broj 0800 9000 da storniram taj ugovor da slučajno nebi poslali "poklon" telefon. I sad mi je neka njihova "operativka" počela objašnjavati da se ugovor ne može raskinuti ili u najboljem slučaju da ću morati platiti 120,00 kn za raskid ugovora. E to mi je bila kap koja je prelila čašu i onda sam im zaprijetio novinama, društvom za zaštitu potrošača pa čak i sudom objašnjavajući im da taj ugovor nitko nije potpisao već da su oni iskoristili naivnost moga oca od 70 i kusur godina i pokušali mu uvaliti bežični telefon od 200 kn ali uz vezanje na dvije godine. I još im lijepo kažem da mi ne šalju jer ja ne želim to preuzeti i teško sam ih uvjerio (nadam se da sam ih ipak uvjerio da odustanu od toga) u to i rekli su ako kojim slučajem dođe paket da ga odbijem preuzeti i da će oni to stornirati. Ali su me tako nalljutili da sam im rekao da je t com kao operater za mene povjest i da ću radije drugom operateru platiti i 300 kn nego da ostanem vjeran njima. Još sam im rekao da se je Njemački Deutsche Telekom preporodio od kad je uzeo balkance pod svoje i iz velikog gubitaša došao do velike dobiti jer mi Hrvati imamo najskuplji intreternet i telefone ne u Europi već u svijetu. 
Zato bi bila moja poruka svim Vrličanima da ne nasjedaju na ova pusta obećanja kako u politici tako i kod ovih kampanja i da odaberu odaberu ono što je njima najprihvatljivije.
I ponavljam najbliži sam opciji VIP Homebox a najviše zbog toga jer kod homeboxa nemam nikakvih dodirnih točaka s t comom.

Sjećate li se da je slično bilo i s mobitelima dok je Hrvatski telekom bla jedina opcija tad je mobitel mogao imati samo biznismen i Hercegovac, a onda je došao najprije VIP, pa tele2, tomato... i danas imamo mobitele za kunu, i mobitel ima svaki klinac, a neki operateri nude razgovore za par lipa nadam se da će tako s vremenom i fiksna telefonija kao i ADSL postati dostupnija. Nisu li ove kampanje operatera naznaka toga i gdje se svaki operater bori da pridobije što više klijenata uz klauzulu vezanje na 12, 24 mjeseca.






VEZANI ČLANCI:
Problemi s t comom nemaju kraja
T  com poput pijanog bogataša



Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)