subota, 26. studenoga 2011.

MLADA MISA FRA BOŽE MANDARIĆA




fra Božo Mandarić




Mladomisničko slavlje fra Bože Mandarića, koji je zaređen za svećenika u katedrali sv. Duje na svetkovinu Krista Kralja, bit će u nedjelju, 27. studenoga 2011. godine, u 10.30 sati u crkvi Gospe od Ružarija u Vrlici. 
Propovjednik na mladomisničkom slavlju bit će fra Ivan Lelas, gvardijan u Orebiću, a kum fra Slaven Milanović Litre, gvardijan Majke Božje Lurdske u Zagrebu.
Ovu sliku desno sam "ukrao" od našeg župnika fra Jakova Gotovca nadam se da se neće ljutiti
A specijalno za ovu prigodu iz Rima je stigao don Tomislav Zečević, još jedan svećenik iz ovog kraja.

Žao mi je što ja osobno neću moći biti nazočan, jer taj dan imam drugi plan još od prije, ali nadam se da će netko od vas s nama podijeliti dojmove.

Imao sam za primjetiti da je Ljilja Vrančić prva prenijela ovu vijest na Facebook stranici, no imao sam isto tako primjetiti da se nitko nije udostojio i lajko tu njenu vijest bar ono u znak pristojnosti za njen trud. Vole li Vrličani Vrliku zato jer im je u srcu ili je vole samo reda radi









Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)