utorak, 3. siječnja 2012.

T COM POPUT PIJANOG BOGATAŠA

Ima više od mjesec dana da nisam pisao o ovoj temi i sad bi bio red da ponovno otvorim ovu problematiku.

O problemima s t comom sam pisao u postovima
PROBLEMIMA S T COMOM NEMA KRAJA i
TELEFONSKA KAMPANJA
i na moje veliko zadovoljstvo rješio sam se omče zvan t com i to teškom mukom, i tako od 1. prosinca sam u potpunosti korisnik usluga OPTIMA odnosno njihovog paketa O2.
I na moje zadovoljstvo sam potpuno zadovoljan uslugama OPTIME. No t com kad je osjetio da napuštam t com u potpunosti i po nekoliko su puta zvali kućni telefon nudeći razne pakete i usluge za produženje ugovora no za razliku od prvog puta sad mi se je otac naučio da ne nasjeda na njihove ponude i uredno ih je odbijao.

3 godine sam bio korisnik t comovog ADSL interneta i nikada nisam ima brzinu downloda veću od 1,80 Mbts dok upload nije prelazio 0,20 Mbts i kad sam zvao njihove operatere da može li se to popraviti oni su mi rekli da je to najbolje što mogu imati jer da sam daleko od centrale i bla, bla, bla... Neznam kako je u drugim mjestima oko Vrlike pa i u samoj Vrlici kad je ovo u pitanju.

I onda dođe OPTIMA preko iste te žice (kako kažu t comovci daleko od centrale) odjedanput brzina 3 puta veća ne rijetko i veća od 4 Mbts a upload je uvijek tu negdje 0,26-0,27 Mbts, a evo OVDJE I OVDJE dokaza toj mojoj tvrdnji.
I da moram naglasiti kad su ovi iz t-com vidjeli da me više ne mogu privoliti na svoju stranu drastično su mi smanjili brzinu downloada što se može vidjeti iz OVOG i OVOG primjera može vidjeti (sve brzine su mjerene s pomoću SpeedTesta)
Da nešto kažem o tim OPTIMA paketima. O2 paket nudi usluge interneta i telefona i ima dva odnosno 4 paketa ovisno o tome da li je telefonska linija u vlasništvu t coma ili je njihova vlastita. A pošto je t com većinom vlasnik mreže a u samoj Vrlici je u potpunosti njihova mreža ja ću se usmjeriti na ovu opciju. Dakle Vrličani (ali ovo vrijedi i za cijelu Lijepu Našu) imaju kad su O2 paketi u pitanju tj internet telefonija. Onu jeftiniju od 139 kn u koji ulazi paket telefona do 500 minuta razgovora po cijeni od 6 lipa po minuti (a 500 minuta telefona potrošiti kraj mobitela je ipak nemoguća misija) i interneta 1 GB, što smatram da ovaj paket nije baš prikladan.
A drugi paket je za mjesečnu naknadu od 189 kn a u nju je uračunato do 500 minuta razgovora po cijeni od 6 lipa po minuti a internet je flat što hoću reći neograničen odnosno ne mora se gledati koliko sam potrošio na skidanje, gledanje spotova preko youtuba i slično, a novije vrijeme uz korištenje WEB kamere i mikrofona može se imati video veza bilo gdje u svijetu od prije je mnogima naj poznatiji Skype, a od nedavno i facebook nudi istu opciju osim sms chatanja tu je i video veza gdje također ne morate razmišljati koliko ćete biti na vezi.

I sad zamislite imate npr nekoga u Australiji i stupite s njim u kontakt preko video veze i sad razgovarao s njim 5 minuta ili cijeli dan neprekidno razlike u računu nema, a sad zamislite koliki bi račun bio kad bi npr 1 sat razgovarali telefonski s Australijom.
Moram i to naglasiti da sve ide preko jednog računa, nema više ono jedan za pretplatu i internet, drugi promet interneta i teći za trošak razgovora.
Da privedemo ovo kraju, očito se t comovci ponašaju poput pijanih bogataša i misle da su jedini i s vremenom će sve više gubiti korisnika i onda će se pitati zbog čega.
VEZANI POSTOVI
PROBLEMIMA S T COMOM NEMA KRAJA
TELEFONSKA KAMPANJA




Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)