utorak, 26. travnja 2011.

USKRŠNJA KARTOLINA

U nedjelju na uskrs popodne i jučer cijeli dan bio sam odsutan iz Vrlike pa sam vam ostao i dužan kako je prošao Dan uskrsa. Evo sad ću vam donijeti slikovno par prizora. Uvažite moju ispriku.

Kao i svaki uskrs uskršnje jutro započinje tradicionalnom konzumacijom posvetilice, potom slijedi jutarnja kava (tko je pije), marenda i odlazak u Crkvu


Po ovim slikama se može vidjeti da slike Vrlike na sam dan Uskrsa nema nikakvih naznaka da je uskrs najveći kršćanski blagdan.
Na donjoj slici sam namjerno uhvatio i gradsku uru na kojoj se vidi da samo sat vrimena prije početka Uskršnje mise Vrlika izgleda kao ukleto mjesto. jest večer prije je bila Velika subata tj. ponoćna misa pa je dobar dio Vrličano legao kasno pa ujutro nije bilo lagano buđenje. no kad se prisjetimo prijašnjih godina, znamo da to nije pravi razlog da Vrlika izgleda tako pusto.
Recesija je učinila svoje.
Evo i jedan kratki Video prikaz stanja Vrlike sada več i manje od sat vrimena.


No malo pomalo svit je počeo pristizati.

Grupice su bile sve veće i veće


 A onda je i počelo međusobno čestitanje uskrsa, a oko mog fotića uhvatilo je i Vrličkog gradonačelnika u čestitarskoj pozi

 Neki su bili i veseli
Neki su morali i raditi.








No rjetki su oni koji su po dolasku odlučili zastati u kafićima


Dolaskom grobarske povorke većina su se okipili ispred ulaza u crkvu, gdje su počela razna slikavanja, vrlička pisma....







Nemogu a da ne spomenem da ove godine na isti dan Uskrs slave i pravoslavni vjernici, a iz ove slike se vidi da je oko 9 sati na dan uskrsa isto tako nije bilo živosti







Konačan zaključak Vrličkog uskrsa 2011.
Vrličani su opet u velikom broju pohodili najdraže misto na svitu, ali ipak imam primjetiti da je uvelike bilo manje vjernika, a još kad se uzme u obzir da se je ove godine preklopio pravoslavni i katolički Uskrs, onda slike poluprazne vrlike na pola sata prije početka Uskršnje mise sve govore "RECESIJA"
Neki će se u ovim slikama prepoznati, oni koji nisu mogli doći u Vrliku prepoznat će nekoga svoga, ili nekoga koga godinama nisu vidjeli.

Ja sam ovo sve pokušao dočarati opremom kojom imam (sve su slike i videa napravljene mobitelom), nadao sam se da će se još netko pridružiti i pomoći, no pomoć je izostala, kao i mnogo puta do sada.
Do sljedećeg Uskrsa koji će  nadajmo se biti barem približno onakav kakvog pamtimo iz boljih dana.

P.S. Kroz dan dva ću napraviti jedan video uradak od svih ovih sličica napravljena za vrijeme Velikog tjedna. Kao svojevrsna uspomena.


Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)