nedjelja, 10. travnja 2011.

KANADERI IZNAD VRLIKE

Opet sam bio odsutan dva dana.  Išao sam u Benkovac tradicionalni sajam 10-og u misecu. i evo jedan kratki video da vidite kako to izgleda u Benkovcu kada se potrevi lipo vrime, nedilja. Konačan zaključak velika gužva potrošnja slaba

Moj kolega susjed
na radnom mistu 
I danas po povratku slušam na radiu u autu kako je požar u Podosoju kod Vrlike i da su angažirani i kanaderi. I sad se vraćam priko Drniša,  Svilaje; Maovica i vidim tamo prema Modrašu malo veću količinu dima. Spustajući se od Maovica prema Vrlici bacao sam pogled prema Podosoju,  i čak sam stao i na Pekcu neću li vidit dim negdi po Podosoju,  no nigdi ni dima (osim onoga dima u modrašu) ni kanadera. Tek kad sam došao kući čuo sam i vidio 2 kanadera pokušao sam napraviti i nekoliko fotkica ali su bili i suviše daleko tako da je od njih ostala samo jedna mala točkica.
I dalje sam nastojao vidjeti di bacaju vodu i onda sam došao do zaključka da je požar negdi s onu stranu Kijevskog Bata prema Kninu,  a na Peručko jezero dolaze uzimati vodu (volio bi da sam malo bliže jezeru pa da napravim iz bližega snimku uzimanja vode ali ipak. . . )
Ako netko od vas ima bolje snimke od ovih mojih neka ih podjeli ovde s nama. 

Evo ga iznad moje kuće



A ovo je pogled od škole prema Podosoju




Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)