subota, 30. travnja 2011.

OSTAO DUŽAN OD USKRSA


O
stao sam dužan još od Uskrsa imena grobara od ove godine, žao mi je ali popis sam dobio tek danas stoga uvažite moju ispriku.
Grobare sam poredao po Abacednom redu (prezimena) osim arambaše kojeg sam stavio na prvo mjesto, pa idemo redom

1      Jakov       Režić          Arambaša
2      Josip        Baković     
3      Zoran        Batalić       
4      Jure          Baturina     
5      Zvonimir    Baturina     
6      Željko        Baturina     
7      Jure          Blažević     
8      Stipe         Blažević     
9      Božo         Giljan         
10    Hrvoje       Grizelj        
11    Josip        Gutić         
12    Jure          Klepo        
13    Božo         Kojundžić   
14    Ive            Kojundžić   
15    Stipe         Kojundžić    (Cocan)
16    Branko      Kosorčić     (Brajo)
17    Ante          Kuduz        
18    Dalibor      Lelas         
19    Nino          Lelas         
20    Ante          Maras        
21    Marko        Markioli      
22    Krešimir     Milković      (Anđelko)
23    Krešimir     Milković      (Ivičin)
24    Nediljko     Milković      (Preko)
25    Ozren        Milković      (One)
26    Neđo         Plazonić     
27    Anđelko     Rebić         
28    Ante          Režić         
29    Božo         Režić         
30    Božo         Režić          (Đimi)
31    Hrvoje       Režić         
32    Ivan           Režić         
33    Niko          Režić         
34    Filip          Romić        
35    Stipe         Romić        
36    Stipe         Škalic         (Kole)
37    Josip        Terzić         
38    Ivan           Totić          
39    Stipe         Totić          
40    Cvitko       Turudić      
41    Paško       Varnica      
42    Stipe         Vrančić      
43    Miroslav    Vuletić       
44    Mario        Zečević

J
este li možda primijetili nekoga tko nedostaje na ovom popisu a jednostavno smo navikli da bude neizostavan.
Ja ću vam malo pomoći
Nedostaje........

  On.
D
 a riječ je o našem Boži Jakeliću svima u  Vrlici znanog kao Božo Debeli. Ove je godine izostao zbog zdravstvenih razloga, a kako i on sam kaže može i on jednu godinu izostati.
Nadajmo se da je to samo privremeno i da ćemo ga opet vidjeti kao grobara jer ipak grobari s njegovim likom su prepoznatljiviji, a i fali njegovo grlo u Vrličkoj pismi.

Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)