srijeda, 5. listopada 2011.

BLOG NAKON POLA GODINE




Evo iza nas je pola godine (brojčano točno 183 dana) od pokretanja ovog bloga. Da li je blog uspješan ili ne prosudite sami. Bilo bi puno bolje da ste i vi dio njega aktivno a ne samo kao promatrači. Jest bio je zamišljen za Vrliku i Vrličane ali uvidjevši da od vas nema prevelike koristi ovaj blog je otišao u drugom smjeru no ipak je ostao naglasak na Vrliku.
Što hoću ovim reći?
Pa hoću reći to da na ovom blogu pišem o svemu što mi padne na pamet (neka vrst hobija) ali Vrlika i oko Vrlike je još uvijek na prvom mjestu.
Primjetili ste da sam u toku ljeta bio poprilično škrt s postovima i uglavnom se sastojao od umrlica koje bi pronašao na stranicama SLOBODNE DALMACIJE no mislim da ćete me razumjeti ipak je bilo lito, vrućine ali i sama moja odsutnost iz Vrlike su uvjetovali tu moju škrtost. Dolaskom hladnijih dana (a u toku zime sam više u Vrlici)  nastojat ću da budem izravniji i bolji onoliko koliko mi to moje skromne mogućnosti dozvoljavaju.
Još uvijek se svi možete uključiti u rad bloga komentirati (kako komentirati pogledajte OVDJE ), eto olakšao sam vam da možete komentirat i preko facebook profila koji ću od sada redovno ubacivati ispod postova kao i like i pomoći da ovaj blog preraste u nešto veće i kvalitetnije
Obrazac za email

Za sve druge nejasnoće možete mi se obratiti i preko obrasca koji se nalazi s desne strane bloga. 
Ako ne želite sudjelovati vaša stvar ali onda ne kudite mene da nisam dobar ili da nešto ne valja, jer ipak ja ne mogu biti svugdje i ne mogu znati sve. Ja objavljujem i pišem (kako sam već i rekao) o onome što mi prvo padne na pamet.
No da mi krenemo sa statistikom a kvalitetu bloga prepustimo njemu.
Za cijelo ovo vrijeme sam napisao 114 postova ne računajući ovaj.
Iz ove slike lijevo se vidi posjećenost za protekli period i tu se vidi da je za proteklih 183 dana ovaj blog otvaran 11 358 puta što daje neki prosjek od 62 ulaza.
Ako kliknete na ovu sliku vidjet ćete koji su postovi ušli u top 10 (od 114 postova) i koliko je bilo otvaranja za te iste postove.
Na ovoj slici vidimo top 10 zemalja gdje se sve čita ovaj blog. Naravno da prednjači Lijepa naša ali morat ćete priznati da smo rado viđeni i u Europi kao i izvan nje.
E ovu sliku možete vidjeti svaki put kad otvorite blog pri vrhu.
No ova slika s podacima se razlikuje od gornje jer se ova statistika bilježi od onda kad sam je ubacio u ovaj blog pa stoga ovih 6 000 pregleda odudaraju od onih 11 000.
A razlog zbog kojeg sam ubacio sliku je taj da vidite gdje nas i kojim zemljama sve otvaraju.


I za kraj slika koja prikazuje grafički prikaz odnosa Hrvatske (to je po onim podacima iz top 10) i ostalih zemalja.

Toliko o statistici. Volio bih da mi se pridružite u radu bloga pa će ovaj auditorij lakše i bolje dolaziti do informacija.

Evo jedan moj prijedlog bi bio da mi se pridruže (vjerujem da bi Vrličanima u svijetu bilo drago) oni koji nam mogu dati više informacija o NK VRLIKA u svim kategorijama







Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)