srijeda, 26. listopada 2011.

RECESIJA UHVATILA I PERUČU



Ako ste počitali komentar koji sam napisao u prethodnom postu o telefoniji onda znate da sam jutros išao u Sinj radi Homeboxa.  I kada sam se vraćao opet sam se zaputija kući s "krive"strane jezera jer sam htjeo zabilježiti ovaj fenomen (pročitajte naslov posta) koji se ne događa baš često. Elektra prazni akumulacijsko jezero (hoćemo li vidjeti i most...) da nebi bilo probleme kao prošle zime kad je zbog obilnih kiša, snijegova ozbiljno bila narušena stabilnost brane. No što ako kiše još malo pričekaju, prijeti li nam onda nestašica struje i redukcije...
A ovo je mjesto za one koji neznaju nalazi se ispod sela Dabra.
Ova je slika stvarno slika koja oduzima dah, poput neke ogromne zmije..

Ispod Laktaca sam susreo ove "Jahače rumene kadulje" konjanici koji su se vratili u doba kauboja a ujedno pune proračun Sinjskog jahačkog kluba (pretpostavljam da je ovdje rječ o jahačkom klubu Mustang). Da sam išao normalnim putem ovaj daetalj bi ostao ne zabilježen
A onda sam se susreo s jednim prizorom koji nisam vidio još od kad sam išao u srednju školu u Sinj s autobusom. Cestari popravljaju makadamski put nije li to naznaka onoga što smo pročitali od naših čelnika u Slobodnoj Dalmaciji da će asfaltirati taj put, a o njemu sam i ja nešto pisao na fejsu o čemu možete pročitati ako kliknete OVDJE. Nisu valjda oni pročitali tu moju sugestiju i u oči izbora namjeravaju učiniti nešto dobro. kao što sam onda rekao na fejsu ovaj put bi sigurno bio mnogo važniji od onoga prema Drnišu, jer bi to Ježevićanima i Koljančanima uveliko skratio put do Sinja i Dalje do Splita.

Jedna lijepa panoramska fotka načinjena od tri druge fotke nastale u nizu. Mjesto (i o ovome sam pisao na fejsu) gdje su Snimljeni mnogi filmovi poput Lisica, Konjanika, Winnetua, netko je spomenuo i spotove od Olivera, Škore...
A ovdje vidimo i garjački dio jezera kako je obuzela recesija vode.

I evo za kraj ovog putopisa jedna slika koja će nekim mojim komšijama izmamiti pokoju suzu pogađate je ovo je pogled na Kosorsku glavcu.









Ako želite još malo slika onda kliknite na ovu sliku ispod i otvorit će vam se foto-album današnjeg dana (očekujem i vaše komentare)

RECESIJA NA PERUČI
Kliknete li na ovu sliku ispod otvorit će vam se jedan zanimljiv video album, neki su već bili na fejs stranici, a evo sad samih sastavio s ovim današnjim.
VRLIČKE PROMENADE
Oblačno vrijeme pokvario je opću ljepotu snimaka, no da je bilo sunčano nekih slika ne bi ni bilo jer bi onda slikao u sunce, a što bi tek bilo da su slike izišle iz nekog boljeg stroja od ove moje Nokie.

P.S. Još dva dana možete glasati na ove gore dvije ankete (ali očito je da niste baš zainteresirani) a onda će ih zamjeniti nove.


Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)