ponedjeljak, 2. siječnja 2012.

BLAGOSLOV KUĆA

Nisam se puno bavio pisanjem blogova dok su trajali blagdanski ugođaji, isto tako dugo sam se premišljao da li da pišem o ovoj temi, ali propitkivanjem nekoliko osoba onako okolišano sve sam bio bliže tomu da nešto o ovoj temi i pišem. A onda kad sam u večerašnjem dnevniku jedne od tv kuća čuo priču o blagosovu kuća definitivno sam donio odluku da ipak napišem moje mišljenje ali i još nekolicine mještana.

U dnevniku je spomenulo da svećenici kreću u blagoslov kuća. No Vrličani znaju da je po prvi put prošle godine, a onda i ove godine Vrlički svećenici blagoslov kuća izvršavaju prije Božićnih slavlja. Eto ove godine npr. Kosore su obišli još 19. prosinca, a to je skoro tjedan dana prije badnjeg dana. Da li je to prerano jer ipak smo svi već godinama navikli da blagoslov kuća kreće iza Nove godine.

U razgovoru s nekim mještanima došli smo do zaključka da je to ipak malo prerano. Spomenuh dan kad su obilazili Kosore 19. prosinac odnosno skoro tjedan dana prije badnjeg dana. Jesu li svi već tada bili spremni za doček svećenika, npr. da li su svi već tada nabavili Božićne svijeće, pa to je vrijeme kad su školarci još u svojim klupama, a većina nije okitila ni Božićnu jelku jer koliko znam u Vrličana jee običaj da se jelka ili bor kite na badnji dan rijetki su oni koji kićenje obavljaju ranije osim što komunalci kite ulice grada, eto u mojoj kući konkretno se kiti dok se bakalar kuha.

Volio bi čuti i vaše mišljenje što mislite o tome da li je ovaj čin od strane svećenika (nadam se da me fra Josip zbog ovoga neće uzeti za zub) opravdan ili bi radije da se sve vrati na staro.
Napravit ću o ovome i anketu.



Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)