subota, 3. prosinca 2011.

REKLAMIRANJE DALMATINSKE ZAGORE

Uh! Danas sam se raspisao kao nikada do sada. Ali ovaj post je u neku ruku i kritika.

Već neko vrijeme me bode ovaj pano na ulazu u Vrliku iz smjera Civljana.
Što to ima da mi bode oči, pa riječ je o ovoj fotki koja predstavlja Vrličku nošnju.

Priznam a složit ćete se sa mnom da je Vrlička nošnja prepoznatljiva na široko (a od prije neki dan Vrličko kolo je ušlo pod zaštitu UNESCA).
No ono što meni bode oči je odabir fotografije za ovaj pano. Jer svi mi znamo što ova fotka predstavlja, no da li će znati i onaj stranac koji prolazi ovuda sa svojim limenim ljubimcem. Jer slika pokazuje kuburu zataknutom za pojas. I sada kada stranac naiđe i vidi ovu sliku može pomisliti da u ovom dijelu "Lijepe Naše" još hajdučija vlada.
Pa ima puno drugih fotki koja prikazuju ljepotu Vrličke nošnje no zašto baš ova?



Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)