subota, 17. prosinca 2011.

RADOVI NA CESTI KNIN - VRLIKA

Jučer sam prvi put nakon više od pola godine išao put Knina. A opiurao sam se tom put upravo zbog radova kod tunela i gdje je bila blokirana cesta za sav promet, osim rano ujutro i kasno na večer.
Alternativni pravac za put od Vrlike do Knina je bio priko Maovica i Svilaje. Po kilometraži nije puno dalje, ali su ubitačne okuke s jedne i druge strane Svilaje. A sada zamislite kakav šleper kad se uputi ovim serpentinama

Ili ako ste željni avanture pa se uputiti starom cestom (kao ja ovaj put dok sam išao prema Kninu) od Polače do Krčića.
No ako niste avanturista i ako nemate kakav terenac nebih vam preporučio ovu opciju. Jest većinu puta put i nije tako loš, ali na nekoliko mjesta je katastrofalan i ako nećeš dobro paziti možeš vrlo lako nasjesti karterom ili ispušnim loncom na kakav kamen. A sada nakon ovih kiša (kakva je noćas padala) vjerujem da je situacija još gora.

No svakoj muci jednom dođe kraj, pa tako i ovoj.
Naime ima već nekoliko dana promet je pušten i u povratku iz Knina sam prošao uobičajenom trasom no uz oprez jer radovi ni izbliza još nisu gotovi.
Ovo će svakako obradovati one koji za nadolazeće blagdane dolaze iz unutrašnjosti, pa se tako ne moraju misliti kojim će smjerom krenuti. Bio sam toliko odvažan da dok sam se vozio uključio sam snimanje video snimanje na mobitelu i evo taj video uz malu doradu ovdje ga dijelim sa vama, a nazvao sam ga Knin tour.


AKO VAS OMETA U GLEDANJU VIDEA OVA GLAZBENA PODLOGA NA BLOGU IZ FILMA VLAK U SNIJEGU, SAMO KLIKNITE NA PAUZU
Bilo je oblačno vrijeme, a i padala je kiša pa se tako i ne vidi baš najbolje, ali mislim da je dovoljno da se dočara ambijent, a ako ništa drugo uživajte u prekrasnoj pjesmi koja je ubačena u podlogu videa umjesto zvuka automobila.

A to kada će se ovom dionicom ceste normalno prometovati e to je drugi par postola.
Već sam bio pisao na blogu OVDJE kad su počeli radovi a to je bilo još u travnju, no kako vidimo radovi još ni izbliza nisu gotovi iako su prema planu trebali biti završeni prije više od mjesec dana (govorilo se je čak da će ju Kosorica otvoriti uoči izbora).
Zašto se je to toliko oteglo - pa za dvije godine je napravljena auto-cesta od Zagreba do Splita a ovdje kilometar - dva  nisu u stanju osposobiti za više od pola godine.
Jest radovi su opsežni jer digli su sav stari asfalt od spomenutog križanja Knin Krčić, pa sve do iza uzbrdice iznad tunela (što se vidi i u videu).

Prema onomu što čujem ali nisam siguran problem je u tome. Radove je započela jedna ekipa, i onda su ti isti nešto i zabrljali, e onda je došla ova druga ekipa i dio radova je obavila ali nisu htjeli nastaviti dalje dok im se ne plati ovo što su do tada napravili. A onda zna se kako je to kod nas kad je plaćanje u pitanju.

No ipak se nadam da sami radovi neće još dugo potrajati. No u svakom slučaju za blagdane se ipak može doći u Vrliku ovim smjerom. Pa sretno.

VEZANI POST:
LAKŠI PRILAZ KNINU



1 komentar:

  1. I hope someone reads this.
    My name is Mario and i am from Cyprus.my mother is related to that person.we are looking for a relative(a son or her daughters)
    Thanks

    OdgovoriIzbriši

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)