utorak, 10. travnja 2012.

USKRS U VRLICI 2012 GODINE - VIDEOTEKA

Evo kako sam i najavio objavu videoteke od uskrsa 2012 g evo prikaza.

Kao i tekstualni prikaz uskrsa započet ću kratkim prikazom Velikog četvrtka za vrijeme okupljanja grobara, a gdje se može viditi "gužva" ispred crkve ništa revolucionarno


Poslije Velikog četvrtka slijedi Veliki petak a znamo da Veliki petak obilježava procesija, pa tako ovom prigodom imate priliku pogledati od prvog do zadnjeg koji su krenuli od crkve, no triba shvatiti da ima i onih koji su se priključivali procesiji kroz cijelu Vrliku. Isto tako veliki petak obilježava ljubljenje križa no ja nemam opremu da bi istu zabilježio.



Preskačemo Veliku Subotu kojoj nisam nazočio i dolazimo do Uskrsa. A uskrs naravno započinje dolaskom grobara čija povorka kreće sa Vrličke česme.




Poslije mise kako smo već rekli svi Vrličani (ili barem većina) koji se tada nađu u Vrlike se presele u dvorište crkve gospa od Ružarja gdje otpočinje uskrsno slavlje.



A kao šlag na tortu dolazi Vrličko kolo čiji su učesnici Vrlička djeca sastavljeno uglavnom od curica i samo jedan dečko. Ovo je dokaz da Vrličko kolo neće i ne smije izumrijeti.
Mada sam čuo od dosta Vrličana da to nije ono kolo kako se nekada igralo mala zamjerka... možda će se za drugi put malo više o tome porazmisliti



I da završimo ovaj vido kolaž slide showom od svih slika od strane moje malenkosti



Nadam se da ste koliko toliko zadovoljni ovim što sam napravio. Jest ni videa ni slike nisu baš nešto naj naj, no sve slike i videa su snimljeni mobitelom. A poznata je ona stara izreka koliko para toliko muzike. Od magarca se ne može napraviti konja iako magarac nije ništa manje koristan nego konj. Obojica su nekada značili preživljavanje, no danas i konji i magarci više služe kao turistička atrakcija.

Eto možda netko od vas može izaći u susret pa da mi sponzorira kakav fotić ili kameru. Ne mora to biti novo, dobro bi došla i kakva starija "raga" možda kod nekoga skuplja prašinu jer ste već nabavili neki novi, moderniji, bolji, a meni bi i stariji dobro došli. A ako ima taj netko može stupiti u kontakt preko email obrasca s desne strane.
Eto što se tiče Uskrsa u Vrlici 2012 od mene toliko.
Nadam se da vas ničim nisam uvrijedio, da nikome od osoba koji su se našli na fotkama ili na videu neće mi nešto zamjerit.

P O Z D R A V  V R L I Č A N I M A



Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)