ponedjeljak, 6. veljače 2012.

JOŠ MALO VRLIČKOG SNIGA

Jutros sam prvi put od prošle srijede došao u civilizaciju tj našo lipo misto.
Odmah jutros prvastvar koju sam zamjetio je angažćiranost Vrličkog komunalnog poduzeća i njihovog bagera pod ravnanjem P.Marasa u uspostavljanju komunikacijskih uvjeta kako po glavnim cestama...
 ...tako i lokalnih puteva. No za lokalne puteve kao na ovoj mojoj slici prometna za vozila samo one koji su avanturisti. A odmah po prolasku bagera stvarao se led, pa je tako pogibljen prolazak ovakvim putevima dosta poogibljen, ali ipak uz mali oprez može se proći
No i kad čistilica obavi svoj posao, bura to opet sve vrati u prvobitno stanje
Tako uz zaleđeni snijeg ni glavnom prometnicom ispod Kosora nije preporučiva vratolomna vožnja.
A bilo je tu i udarnika koji su usprkos hladnoći pokušavali poboljšati komunikaciju
No ni čišćenje bagerom nije baš bezopasno, večeras gledam u dnevniku kako se u Šibeniku bager prevrnuo, a kako vidimo ovdje bilo je klizavice ali srećom bez posljedica
Pri ulasku u samu Vrliku nailazimo na vozila koja su i dalje kao i ono moje opkoljeni snježnim zapusima
...a ovaj je na svega pola metra ostao nemoćan...
Specijalni ukrasi na stolovima kafića nisu privukli više gostiju, ipak sigurnije je unutra
A u samoj Vrlici kud koji mili moji
Kao da je ratno stanje, pa imamo barikade na sve strane.
A u zatišju pred buru treba se opskrbiti najnužnijim potrepštinam, jer najavljivalo se novo pogoršanje vrimane...
...a tako je i izgledao pogled prema Svilaji, no do novih snježnih oborina do ovog momenta (oko 22 sata) nije došlo.
Dolaskom pred Vrlički kiosk na prvi pogled bi se pomislilo da su Vrličani razgrabili sve novine, no ispostavilo se da je dnevni tisak ovih dana bojkotirao Vrliku jer očito snježna barijera je za njega bila i prevelika tako da su Vrličani ostali bez svojih novina.


I sad da privedemo kraju ovaj dan moram spomenuti još jednu činjenicu.
Zbog nemogućnosti odlaska u Vrliku sa svojim limenim ljubimcem zaputio sam se auto-tabanićem. I usprkos hladnoći, buri pored mene je prošlo nekoliko vozila no humanost im nije bila jaka strana i prolazili su pored mene kao da me nema (i ne samo mene jer sam sretao još pješaka). Jedino je O. Klepo na putu do Vrlike pokazao da ima još vozača koji drže do pješaka. A po povratku ista slika cijelim putem nekoliko vozila je prošlo no očito kočnica na njima ne postoji


Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)