petak, 4. svibnja 2012.

ŠTO I KAKO DALJE?


Kako dalje pitanje je sad. Kako je što no se kaže jutro pametnije od večeri, pa sam malo razmislio o svemu. 

Jučer me je malo iritiralo to što ih je toliko malo komentitalo, lajkalo (onda je to bilo sve skupa 10 a i do ovog trenutka ta brojka nije puno veća) ono što sam postao u svezi Sv. Josipa u Ježeviću.



A i iz priloženog kratkog videa lijepo se vidi da se niste ni pretrgli u pregledavanju slika u picasovom album u svezi toga događaja (a sl. situacija i ranije objavljenim slikama),a ono sviđa mi se nije kliknuo ama baš nitko, a da bi se došlo do njih samo je trebalo kliknuti na veze u odgovarajućem postu. Ovo brojilo automatski bilježi koliko je puta pregledana slika također lajkanja, a ispod njih se mogu postavljati i komentari na svaku pojedinu sliku. I pogađate komentara ima godinu dana nije bio niti jedan - pametnom dosta
Ponavljam pitanje od jučer jesam li ja toliko loše pokrio ta događanja ili je ovdje ipak riječ o svojevrsnom bojkotu od strane vas. Ako nešto nisam napisao kako treba trebali ste me kroz komentare izvjestiti gdje sam pogriješio tako da to sve mogu ispraviti neki drugi put, no vi ste ostali pri svome "zakon šutnje".

No moram isto tako pohvaliti gđu Olgicu Uzun tek se je odnedavna priključila ovom blogu i Facebook stranici i jedna je među aktivnijim i isto tako uradila je ono nešto što nitko od vas u ove dvije godine što fejsa što bloga.
Naime poznato je da ja kad umre netko od Vrličana postavim obavijest, no nitko osim Olgice nije takvu obavijest reagirao s "Saučešće obitelji" i sl. zar vam je i to teško ili vas nije briga. Možda baš zato što Olgica nije rođena Vrličanka pa više cijeni Vrličko nego sami Vrličani.
Postavim na blogu ankete (Internet i Sv. Jure) iz ove dvije posljednje vidljivo je da je taj odaziv praktički nikakav iako su ankete anonimne

Stoga kažem način s kojim smo do sada komunicirali više neće ići.

Ako vi niste spremni na suradnju zašto onda da ja budem taj pedro.

Ovaj blog na kojemu pišem je besplatna domena i hosting od strane googla (to je i razlog zašto se traži neki google račun da mi mogli komentirati u njemu ili postati član bloga. A kad smo već kod člana bloga nije valjda da su samo vas 4-ero (onaj peti je moja malenkost) odlučilo postati članom.
Za one koji ne znaju što je domena i hosting. Domena je ova adresa preko koje dođete do ovoga bloga a to je ono www.vrlika-u-srcau.blogspot.com, hosting je mjesto ili prostor na webu gdje postavljam ovaj sadržaj.
Samim tim što je besplatan znači da sam dobio određenu količinu prostora na njihovom hostingu i kad potrošim taj besplatni dio prisilit će me google htjeo ne htjeo na prestanak objava na ovome blogu, a za nadogradnju prostora tribat će im lova.

Stog sam nedavno i poslao apel, ako tko može da pomogne financijski na bilo koji način, no pogađate onih koji su se odazvali je 0 (nula). Ne očekujete valjda da ću ja iz svog džepa plaćati nešto da bi vi imali informacije.

Tražio sam od Vrličkih ugostitelja, trgovaca pa čak sam se obratio i nekim Vrličkim čelnicima mogu li pomoći, no naišao sam na podsmijeh (da ne kažem ruganje) isto kao da sam pao s marsa.
Dao sam ponudu i onima koji nisu iz Vrlike ali žive od Vrličana: Mesnice Lovrić, Studenac, Vip i još neke da ne nabrajam no sve je bilo uzalud.

Doduše iznad imam postavljene dvije reklame (uštipci i gradnja), no iako sam ih par puta upitao hoće li biti koja kuna oni su rekli bit će ali kuna nema i ja ih više neću moliti već još koji dan ako se ne jave maknut ću ih.

I onda kad sam vidio da od svega ovoga neće biti ništa jednostavno sam rekao sebi a sada evo govorim i vama ovako više neće ići.

Tražio sam i pomoć više puta od strane Vrličana da mi pomognu oko rada na blogu no i oni su se tome smijali. Tko zna možda očekuju od mene honorar a odakle neću valjda iz svog džepa.
Isto sam tako prije nekoliko dana od vas koji ne živite u Vrlici a vjerojatno se sastajete u nekom klubu Vrličana npr. u Njemačkoj da se i vi uključite u rad bloga i prenesete nam atmosferu s tih susreta i sl. No i tu sam naišao na zid.
Evo ovakav je mobitel s kojim su nastale sve fotke i videa na ovom blogu i fejs stranici.
Pomalo sam i sam sebi smiješan kad onako stanem npr. ispred procesije i snimam, a o kvaliteti snimljenoga da i ne govorim.
I to je jedan od razloga što sam se nadao bilo kakvoj financijskoj injekciji.

I stoga sebi kažem zašto bi ja trošio svoje vrijeme i novac.

Možda da promjenim naziv bloga i umjesto Vrlika u srcu promijenim u neki naziv vezan za Dalmaciju npr Dalmacija u srcu jer bi onda možda lakše i došao do nekih sponzora.
A kad bi promijenili naslov u Dalmacija u srcu ima vas koji živite u Zadru, Splitu, Šibeniku, Kninu, Dubrovniku... mogli bi se također dati u pisanje ako netko ima volju i želju, a možda nekog prijatelja iz Zadra, Dubrovnika... koji bi se također mogao uključiti i tako od bloga o Vrlici narastemo u neki novi portal o Dalmaciji. No ako i tu izostane vaša podrška tek onda ovo sve što pišem nema smisla i onda će to biti definitivan kraj svega ovoga.

Ja i onako za dvadesetak dana selim se na privremeni rad na more i neće me biti do jeseni (osim na koji dan) i neću moći puno toga pisati o Vrlici. Stoga će do tada možda napisati još koji tekst (možda Sv. Spas u Cetini), no do Jeseni ako se ništa ne promjeni, (a možete vi i ranije dati neke naznake) onda će stvarno biti kraj.

Sad vi imate dovoljno vremena da razmislite treba li vam ovo sve što pišem ili ne. Ako se odmah izjasnite "ne triba" ne moramo onda čekati jesen možemo se odmah razići.

Ako ipak dođe do našeg rastanka neću izbrisati ni fejs stranicu ni blog tako da uvijek možete (ne)pogledati sve dosadašnje objave. Jedino ne znam kako će se ponašati google ako ne bude aktivnosti. Znam naprimjer ako imaš neke online email klijente kao gmail, net, yahoo i sl. ako ih ne koristiš par mjeseci onda ti se taj račun automatski ugasi, valjda se to neće dogoditi s blogom i fejsom. Jedina promjena koja će nastati ovdje na blogu i na fejsu biti će ta da ću maknuti LOGO Vrlika za sve one kojima je VRLIKA u srcu
S desne strane bloga pri vrhu sam postavio i google prevoditelja, pa ako netko ima problema s Hrvatskim  može prevesti u bilo kojem trenutku u par sekundi sadržaj na bilo koji drugi jezik. Pa tako ako imate nekog prijatelja njemca, slovenca, engleza... ne morate mu prevoditi svaku riječ dovoljno je samo da u google prevoditelju odabere jezik koji mu odgovara i heureka.
Od mene ovaj put toliko
Vi odlučite hoće li ovo biti zadnji post ili ne.

Još jedna zanimljivost ovo je okruglo 250-ti post na ovom blog



Nema komentara:

Objavi komentar

DA BI POSTAVLJALI KOMENTARE TREBA VAM GOOGLE RAČUN (NPR. GMAIL)